diumenge, 13 de setembre del 2009

La meua gatera


Posted by Picasa
Us dic que parlaré molt d'aquestes bestioles negres que sempre m'estan envoltant. De vegades m'enfade amb elles per les animalades, o gatades, que em fan per casa.
Lluna Negra no pot tindre a l'abast un roll de paper de wc perquè el fa a micotetes per tota la casa; igual es pensa que és festa i fa confeti.


Tonet no pot apropar-se a una paret sense donar-li una bona llepada felina; també és veritat que el tinc molt malalt, li ha picat una caparra (la mala "garraputa") de porc senglar i li ha injectat en sang un paràsit que destroça els glòbuls rojos. No us podeu imaginar com de mal em sent, ja  que he sigut jo la que ha portat a casa la mala "garraputa" per treballar en un lloc on passen molts porcs senglars.


I Moisés és el meu ull dret, el major de la casa, el més bonic ... i el que li fot un mos felí al primer que entra a casa, la veritat que no te fa res, però el susto que t'adona veure un gatot negre que va per tu ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fes la teua barrejada