dimecres, 16 de setembre del 2009

Fa més de dos anys

Fa més de dos anys que no escrivia al primer blog que vaig començar: Myrtus a la coctelera.
És un blog dedicat a la natura i la fotografia.



El fet de fer aquest blog em va fer molt de bé al seu moment, no em podia quasi menejar i aquest món meravellós d'internet em va donar l'oportunitat de conéixer molt bona gent que tenia interessos afins a mi; però em passava moltes hores al dia assentada davant de l'ordinador i vaig decidir que calia emprendre coses noves, com ara estudiar la llengua italiana.
En aquestos dos anys la meua gatera ha crescut, he conegut a més gent gràcies a l'escola d'idiomes i he représ una faceta de la meua vida, la d'estudiar altra vegada i veure com deprenc coses noves.
Desitge continuar amb els meus estudis (ara començaré primer del nivell intermedi d'italià) i poder fer alguna que altra barrejada des de la meua acollidora Gatera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fes la teua barrejada