dilluns, 21 de setembre del 2009

Moisés

Doncs avui sí que us vaig a parlar de la tercera part de la meua gatera, del negre MOISÉS.

El tinc amb mi des de fa cinc anys i us assegure em va adoptar ell a mi: Un dia vaig anar a la Casona de la Murta i de sobte comença a perseguir-me maulant un gatet negret, jo pregunta que pregunta de qui és aquest gatet que no calla ni para de seguir-me allà on vaig, per fi l'agafe i el clave al cotxe de la faena i em sent una veu que em diu, tira'l a un bon lloc (cosa que mai de la vida m'haguera passat pel cap). Des del moment que va entrar a casa formà part d'ella com si haguera conviscut amb mi des del dia que va nàixer.



Aquestes són de les primeres imatges que tinc de Moisés. Per cert, allò que porta entre les potes, llepant i rossegant amb tant de gust, és part d'una brotxa que em furtà per poder llepar-la com si fos un animalet xicotet.



De Moisés
2005

Volia vindre amb mi de viatge, allà on fos, dins la maleta.


De Moisés

2006

Em furta els meus ninots i no hi ha forma ni manera que els deixe al seu lloc.


De Moisés

2007

De la triada negra, per mi Moisés és el més bonic dels tres, però vosaltres podreu opinar dins de poc.

De Moisés
2008

Per cert, ja us contaré més històries d'ell a mesura que conte les de Lluna Negra i Tonet.

De Moisés
2009

Realment ara no veig la meua vida a aquesta Gatera sense cap d'ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fes la teua barrejada