dimarts, 2 de febrer del 2010

Cendrós


Hola, em diuen Cendrós.



No recorde quan vaig nàixer, a la meua cartilla en diu que  el u de decembre de 2009. Pot ser, per sort he oblidat moltes coses del que passà en eixe moment.
Em va trobar un bon home quan estava en mig d'una carretera del polígon industrial, al costat del que abans era la meua germaneta. Aquest bon home em deixà en acollida a casa d'unes meravelloses persones de la protectora La Cua i allí em recollí mami Myrtus per que la seua gatera fora altra vegada una tríada.



Vaig ser el millor regal de Reis Mags de tots els temps per a mami. Lluna i Moisés m'accepten, però com sempre tinc moltes ganes de jugar de tant en tant em peguen un carxot ben merescut. Ja us contaré més coses conforme em fassa més fadrí, que ara poques coses he de contar.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fes la teua barrejada