dijous, 4 de març del 2010

Mamografia

Ahir vaig anar al centre de salut a fer-me una mamografia, ja se sap allò que més val previndre-ho que curar-ho.
 
Però dic jo. No hi ha una altra manera on no t'esclafaren les mamelles i et produïren un gran dolor?
 
Mira que no estava als dies on les glàndules mamàries em fan molt de mal per la proximitat de la menstruació, però quan me les posaren a la màquina i aquesta les pressionà... quina paraulota vaig soltar.
 
També em va causar una "non grata" impressió el fet que la radiòloga portara guants quirúrgics i que es mocara amb ells posats (duia un bon refredat la xica) i no se'ls canviara a l'hora d'estar amb nosaltres. Seria que tindria por que la contagiarem d'alguna cosa, però en eixe moment era més fàcil que fora al revés.
Al que anava, la meua forma de pensar en femení sempre m'ha dit que hi ha un gran sexisme a la medicina, exemples hi ha més d'un, com el no estudiar abans la síndrome de la fibromiàlgia perquè la majoria de persones afectades som dones (unes histèriques ens deien en un principi). 
Segur que si fora una "Penisgrafia" inventarien una màquina on no l'esclafaren el penis a ninguna persona.
Perquè, quan es fa un TAC al cervell tampoc el pressionen.




Eixa sort tenim les dones: ELS DOS SEXES TÉNEN CERVELL


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fes la teua barrejada