dilluns, 28 de setembre del 2009

Avuí no hi ha escola

No sé vosaltres, però jo de xicoteta sempre volia que plovera per no anar a escola i ... avui que plou hi he anat i m'han tancat l'escola als nassos.

Avui era el primer dia de classe a l'Escola Oficial d'Idiomes.

Portem dies d'alerta roja i alerta taronja per possibilitat de caure pluges fortes a la Comunitat Valenciana. La meua ciutat és zona altament inundable, estem a la vall al costat del riu i per això ja li deien Al-Yazirat Suquar els àrabs: L'ILLA DEL XÚQUER.






Hi ha començat a caure un aigua de mil dimonis cap a les 16:15 h, cal dir que tot el matí ha estat plovent de valent, però mira per on, com estic de vacances, la setmana propera tinc la intenció de no anar a l'escola i a la web no deien que se suspenien les classes: m'he endossat un impermeable, he agafat un paraigua i cap allà que he anat.





Quan he arribat a l'escola, en eixe moment, han decidit tancar-la (fins ahí em pareix correcte, estem en zona inundable) però han deixat a gent dins l'escola matriculant-se i han tancat l'escola en pany i clau perquè no entrara ningú, però tampoc es podia eixir.

I ara dic jo: no és igual o, fins i tot, més perillós tancar l'escola i deixar gent dins tancada amb pany i clau? encara que el bidell estiga ... on estiga fins que el trobes perquè t'òbriga la porta.

La llei prevenció de riscos laborals se la passen pel forro, juguen amb la integritat de l'alumnat i no tenen en compte que el que no passa mai passa en un moment.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fes la teua barrejada